Opis przypadku pacjenta z ADHD i zaburzeniami uczenia się leczonymi tlenoterapią hiperbaryczną i orientalną terapią medyczną
Cele: To badanie jest raportem klinicznym pacjenta z ADHD i zaburzeniami uczenia się, który jest leczony hiperbarycznym tlenem, akupunkturą skóry głowy, terapią poprawiającą funkcje poznawcze i terapią mowy i języka. Metody: Do diagnostyki zaburzeń uczenia się wykorzystano testy BASA-R, BASA-M i REVT. Do leczenia stosowano tlenoterapię hiperbaryczną, akupunkturę skóry głowy, terapię poprawiającą funkcje poznawcze i terapię mowy i języka. Testy macierzy Kruka zostały porównane między przed i po wyżej wymienionych terapiach.
Wyniki: Po zabiegu ocena testu macierzy Ravena poprawiła się z 4 do 5. Zaobserwowano poprawę koncentracji, komunikacji, ruchu, pewności siebie i warunków snu pacjenta. Wnioski: Terapie te, w tym tlenoterapia hiperbaryczna, są skuteczne w leczeniu ADHD i zaburzeń uczenia się.
Artykuł: >> KLIKNIJ TUTAJ<<